FFW DAY 4- Outfit Post

Posted on Leave a commentPosted in Fashion Tips, Stories

Am reusit sa dorm mai mult in dimineata asta si m-am putut ocupa putin de blog, instagram si toate cele. Programul normal incepea la 14:00 cu o prezentare de moda la Palatul Brukenthal din Avrig, dar fiind problema transportului, am renuntat la plecare. Am avut ocazia sa il vizitez, totusi, la finalul saptamanii, cand a reusit sa ajunga si Dan. Ne-am propus sa mai vizitam […]

FFW DAY 3-Outfit Post

Posted on 1 CommentPosted in Fashion Tips, Stories

Ok, am ramas destul de in urma cu articolele, dar incerc sa ma tin de treaba. Este destul de greu sa tii pasul, mai ales cand ai un program foarte incarcat. Incepem cu prezentarile la ora 14:00, si incheiam pe la 12 noaptea, in cel mai fericit caz. Apoi ajungi la hotel, te demachezi, faci un dus, mai postezi ceva pe social-media, si uite asa […]

FFW Day 2-Outfit Post

Posted on Leave a commentPosted in Fashion Tips, Stories

Este ora 11 dimineata. Ma trezesc cu greu dupa o zi lunga petrecuta in deplasare la cramele Jidvei si la Castelul din Cetatea de Balta. Imi beau cafeaua si incep sa ma pregatesc pentru o noua zi de Feeric Fashion Week. Ziua cu numarul doi ne pregateste doua prezentari de moda foarte interesante. Am inceput inca de la ora 14:00 cu prezentarea apartinand studetiilor de […]

Feeric Fashion Week-Day 1

Posted on 15 CommentsPosted in Fashion Tips, Stories

Dupa cum v-am promis, urmeaza o saptamana plina cu articole. Tinute noi, prezentari de moda, locatii inedite si mult vin. Cam acesta ar fi un scurt rezumat al saptamanii actuale. Am ajuns in Sibiu duminica seara, urmand ca, luni dimineata, sa incepem in forta cu o mini excursie spre Jidvei, partenerul principal al evenimentului. Prima prezentare de moda, cea a designer-ului Irina Dutu Zgaia, a […]

Gerovital Stop Acnee – Giveaway

Posted on 60 CommentsPosted in Beauty

Hello there! Dupa o luna de absenta m-am intors, pe blog, cu un nou articol de beauty si un concurs, pentru voi! Imi pare rau ca nu am putut lucra la acest proiect mai repede, dar dupa cum probabil stiti, pentru studenti a fost perioada examenelor. Ma bucur ca am trecut cu bine si peste aceasta si pot sa spun ca sunt oficial in vacanta. […]

Noua Gama Gerovital Sun

Posted on 9 CommentsPosted in Beauty

Hello there! Suntem deja in luna Iunie si probabil ca multi dintre voi va pregatiti deja pentru vacanta. Oriunde am merge, la mare sau la munte, nu trebuie sa uitam sa punem in bagajul nostru cremele pentru protectie solara. De curand am primit cateva produse din noua gama Gerovital SUN si vreau sa va spun si voua cateva pareri. Avand pielea foarte alba si […]

Stripes And A Little Bit Of Red

Posted on 11 CommentsPosted in Fashion Tips

Dupa cum probabil stiti, in acest weekend au avut loc zilele Clujului. Mai exact, acestea au inceput inca de Joi (25 Mai) si s-au terminat Duminica (28 Mai). Au fost o multime de evenimente prin tot orasul, concerte, focuri de artificii, teatru si multe, multe altele. Din pacate, nu am apucat sa vad prea multe lucruri intrucat, am fost ocupata cu cateva sedinte foto, colaborari […]

Traveler in Bucharest

Posted on 4 CommentsPosted in Stories

Dupa o zi foarte lunga, petrecuta la evenimentul Glamour Beauty Festival, m-am trezit cu greu urmatoarea zi. Fiind destul de tarziu si neavand timp sa facem prea multe, intrucat urma sa avem zbor luni dimineata la ora 07:20, am hotarat sa vizitam putin Bucurestiul. Am inceput cu o plimbare in parcul Carol, centrul vechi, si am incheiat cu o vizita scurta la mall, pentru ca […]

Look Inside-The Glamour Beauty Festival Goodie Bag

Posted on 13 CommentsPosted in Beauty

Dupa cum am promis, astazi o sa aruncam o privire in Goodie Bag-ul primit la evenimentul Glamour Beauty Festival. Sunt foarte multe produse, deci, o sa avem despre ce discuta. Ca sa o luam in ordinea pozelor, o sa incep sa va povestesc despre rimelul de la Rimmel London-Volum Shake. Mi-a placut foarte mult acest rimel, in primul rand pentru  peria sa.  Aceasta este ideala pentru […]

Glamour Beauty Festival 2017

Posted on 15 CommentsPosted in Beauty, Fashion Tips, Stories

Dupa cum stiti, weekend-ul acesta a avut loc, la Bucuresti, evenimentul Glamour Beauty Festival. Bineinteles ca am fost si eu prezenta ,asa ca, astazi o sa va imparatesc cateva impresii.  La ora 10:00 a inceput evenimentul cu un masterclass sustinut de catre Alexandru Abagiu si Sorin Stratulat, care a avut ca subiect principal tendintele sezonului primavara-vara 2017.  Am aflat foarte multe lucruri interesante precum ce […]